Veveřácké diskuze nad mapou světa

Škola

Během tohoto týdnu jsme se společně naučili a dozvěděli mnoho nového. V češtině se věnujeme skloňování číslovek 2,3,4 a už víme, co jsou homonyma. V matematice zaokrouhlujeme velká čísla a řešíme soustavy rovnic. Náš vzdělávací plakát na podnebné pásy je již skoro hotový – už “jen” dokreslíme mapu světa. Podrobněji jsme v tomto týdnu mluvili o různých ekosystémech (tajga, tundra, polární oblasti, poušť, stepi a prérie, lesy, savany, tropické deštné lesy), což jsme propojili s informatikou, kde jsme si zopakovali, jak fungují informační systémy. A při diskusi jsme řešili i systém školy nebo fungování sociálního systému našeho státu. K tomu nás dovedla i jedna z badatelských otázek, když jsme si nad mapou světa volně povídali a od rozdělení kontinentů, zámořských plaveb, objevení Ameriky Evropany, průlivů a průplavů jsme se dostali až k dnešní situaci se Somálskými piráty. Jako shrnutí zazněla ve třídě myšlenka, že “Zoufalí lidé, dělají zoufalé věci.” - měli jsme hodně o čem diskutovat. 

Autor: Veveřáci


Chcete článek sdílet?