Tvoříme tým silný jako strom
Seznamte se se členy našeho týmu, kteří působí na Komunitní školy Jednoho stromu.

Blanka Čigášová
pedagog matematiky
V Jednom Stromě provázím děti matematikou. Přestože tento předmět nepatří obecně k nejoblíbenějším, snažím se jim ukázat, jak zajímavá a užitečná může matematika být. Jak souvisí se světem, který nás obklopuje, a jak nám v životě pomáhá. Má cesta k ní také nebyla přímočará, proto respektuji individuální tempo i osobnost každého dítěte. Společně s dětmi také ráda objevuji nové cesty k jejímu lepšímu pochopení.

Michaela Flíčková
asistent pedagoga
Baví mě být s dětmi a doufám, že děti baví být se mnou. Jejich pohled na svět mě pořád dokáže okouzlit.

Mgr. Kateřina Geršlová
pedagog a koordinátor
Jeden strom – škola s hlubokými a pevnými kořeny, silným kmenem a bohatou korunou – být jeho součástí a mít možnost podílet se na zdravém růstu je radostné a zavazující zároveň. Dětem na druhém stupni jsem průvodcem v hodinách dějepisu, zeměpisu a tělesné výchovy.

Iva Hlůžeová
pedagog českého jazyka a občanské výchovy
Jazyky jsou pro mne obecně úžasným prostředkem komunikace, vlastního i uměleckého sebevyjádření, branou k pochopení druhých i hlubšího filosofického náhledu. U svých žáků se snažím udržet rovnováhu mezi precizním osvojením “technické” stránky jazyka, včetně požadavků pro možnosti dalšího studia, rozvíjením jejich vlastní kreativní tvorby, prací s textem a utvářením a vyjadřováním vlastního názoru. Moc mne těší, když žáci s nadšením tvoří, vzájemně si naslouchají nebo spolupracují ve skupině na společných projektech. Mám dobré zkušenosti i s výukou v pohybu a venku. Práce mne baví a děti jsou stálým zdrojem inspirace a nových výzev.

Vendula Kettnerová
pedagog českého jazyka
Věřím, že čtení pro radost je základem pevného vztahu k literatuře. I když dnešním dětem nezávidím výzvy současného světa, rozhodně jim závidím současnou dětskou literaturu. Ráda rozvíjím čtenářskou gramotnost formou dílen čtení a pisatelské dovednosti formou dílen psaní. Ve svých hodinách usiluji o to, aby děti zažívaly při učení úspěch: aby měly možnost řešit úlohy, které jsou pro ně dostatečnou, ale stále bezpečnou výzvou.

Tereza Koubová
pedagog hudební výchovy
Jsem učitelka hudby, dvanáct let jsem se věnovala žákům v ZUŠ, v Jednom stromě provázím hudební výchovou děti na prvním i druhém stupni. Baví mě ukazovat dětem, jak mohou objevovat svět ušima. Učím je všímat si hudby kolem nás a radovat se z ní. Vědět toho o muzice dost na to, aby si mohly vybrat tu, která jim právě prospěje a udělá dobře. Učím děti nebát se hudby, nestydět se k ní přidat a tvořit ji. Hudba dokáže proměnit naši životní realitu. Ať jsme děti nebo dospělí, můžeme si s hudbou hrát, můžeme se hudbou vyjadřovat, nebo ji nechat, aby řekla ona něco za nás…

Julie Imlauf Laborie
pedagog francouzského jazyka
J’aime beaucoup rechercher les différents chemins qui offrent aux enfants la possibilité de communiquer dans une atmosphère bienfaisante et respectueuse de l’autre.

Mgr. Alena Laláková
ředitelka školy
Pracuji jako pedagog a psychoterapeut s orientací na léčbu závislostí. Poznávat a objevovat nové, učit se a hrát si je cesta, po které mě baví jít. Pokud na ní ještě potkám lidi, hory, přírodu, kolo a knihy, jsem nejspokojenější. Ve vztahu k dětem je pro mne důležitý respekt, zdravá míra tolerance, jistota a srozumitelnost. Věřím v sílu jejich fantazie, ze které si stále i v dospělosti mohu trochu brát... a tak si pořád hrát.

Bc. Eva Lískovcová
pedagog německého jazyka a výtvarné výchovy
Druhý cizí jazyk vidím především jako výchovu k otevřenosti. Nahlédnutí k dalším kulturám a zvyklostem, doprovázené nějakou tou základní konverzací. Ale také jako výzvu k otevření slovníku, hledání paralel mezi jazyky, osmělení se k tomu, reagovat dalším (už třetím!) jazykem. Témata se snažím vybírat tak, aby děti oslovila a výuku připravovat, aby je bavila. Zatím se mi zdá, že děti ze školy Jednoho Stromu nejraději (a nejlépe) pracují bez mých větších intervencí, takže Komenský by měl asi radost.

Ing. Milena Sopkuliaková
pedagog anglického jazyka a matematiky
I am an enthusiastic ESL teacher in the upper elementary school setting. My passion lies in helping students develop their speaking skills while creating a positive and engaging learning environment. In my classroom, I employ interactive teaching methods and incorporate a variety of activities to captivate students' interest. By fostering an inclusive atmosphere, I encourage every student to confidently express themselves and overcome language barriers.

Mgr. Karolína Mašková pedagog anglického jazyka
Anglickým jazykem žiji a baví mě předávat dětem znalosti ze světa angličtiny. Baví mě učit skrze nejrůznější hry a propojovat témata s jednotlivými předměty.

Petr Štěch
pedagog přírodopisu a občanské výchovy
Věřím, že poznávání přírody a jejích zákonitostí může být dobrodružnou a smysluplnou cestou k vlastnímu růstu.

Kamila Nemastová
pedagog fyziky
Děti jsou pro mne největší inspirací a motivací. Snažím se u nich vzbudit zájem o svět kolem nás tak, aby je to bavilo a na spoustu věcí si přišli sami. Právě tak si informace nejlépe zapamatují :-)

Mgr. Kateřina Plzáková
lektor angličtiny
Učení je jedna velká dobrodružná cesta. Při práci s dětmi mě napňuje, že jediný den není stejný a šedivě nudný, naopak. Podporuji děti na jejich cestě ke vzdělání a zdravému sebevědomí. Společně poznáváme a objevujeme svět kolem nás. Děti ve škole jsou teď mými největšími učiteli, se kterými se každý den učím učit…