Vlčák Lucemburský


Co takhle vytvořit příběh z příběhů? Co se podívat Karlu IV. na zoubek? A co si takhle dát bylinkový čaj?
Vlčáci
Vybrat knihy, které spolu nesouvisí a propojit jejih obsah do krátkého příběhu, to by byl úkol... A taky že byl. Zuřivé listování, hledání vhodných částí a sepisování příběhu, o kterém nikdo nikdy neslyšel, to byl náš úkol. V tématu knih jsme zůstali i při opakování Přemyslovců. Historické události jsme pojali jako názvy knižních titulů, které kdyby někdo vydal, určitě by zmizely z pultů rychlostí blesku. Jen posuďte sami: "Vražda šálou", "Od teď budem dědit", "Mladá a rychlá panovnická smrt", "Bratr vs. bratr", "Kniha železa a zlata", "První to vykopl, druhý ustál, třetí nezvládl", "Poslední z posledních", a další. Ve vlastivědě jsme zaměřili pozornost nad osobu Karla IV., v tělocviku se ponořili do florbalu. Po vší té práci jsme si ale dokázali najít čas a užít si plodů své práce. Doslova. V anglickém jazyce každý Vlčák dokončil svůj lapbook. Společně sehráli scénky dle příběhy. V informatice se seznámili s počítačovou grafikou a v týmech si zahráli hru Riskuj v rámci opakování učiva 4. ročníku.