Z břicha velryby do středu Afriky

Škola

Z břicha velryby do středu Afriky

Od úterý do pátku jsme vystřídali několik rolí. Byli jsme diváky, odborníky na historii, aktivními a zaujatými posluchači, parťáky i studenty.

Autor: Vlčáci


V anglickém jazyce Vlčáci hráli hru Guess the animal, ve které každý Vlčák napsal popis zvířete z výběru a ostatní následně hádali. Venku si zahráli hry na procvičení abecedy a čísel. V úterý jsme vyrazili na divadelní představení do Minoru. S herci jsme se přenesli do břicha velryby, kde se děj odehrával, a sledovali jejich cestu, na které překonávali vlastní strachy a obavy. Ve středu jsme pátrali po okolnostech, které ovlivňovaly vývoj zemědělství, všímali si rozdílů a přicházeli s vlastními závěry. Se zatajeným dechem jsme vyslechli vyprávění jednoho z Vlčáků, který se nedávno vrátil ze skutečné Afriky. Nejenže bylo co poslouchat, ale díky přivezeným suvenýrům bylo i nač koukat. A v samém závěru týdne jsme v rámci celoškolního třídního projektového "dne Porozumění" hledali odpovědi na otázky týkající se porozumění, odlišností a pomoci. A co jsme zjistili? Třeba, že handicap nemusí být na první pohled patrný. Že pomoc může spočívat třeba i jen v pochopení odlišnosti a že porozumění se netýká jen verbální složky. A taky, že malovat společný obrázek bez mluvení může být docela legrace.


Chcete článek sdílet?