Ze života Vlčáka

V životě Vlčákově se čas od času objevují týdny, které různorodým obsahem přímo překypují. Jako třeba tento.
Vlčáci
Začali jsme pěkně zostra, a to projektovým dnem. Téma Smysluplné pomoci jsme zaměřili na život s handicapem. Vlčáci se tak mohli vžít do kůže cizince, objevovat své superschopnosti, nebo si zkusit, jaké to je, když je všeho zkrátka moc. V týdnu jsme se opět setkali s Evou Novákovou nad tématem citové, vztahové a sexuální výchovy. Tentokrát jsme pátrali po tom, kde se bere a jak se vyvíjí miminko, jak by měly a neměly vypadat vztahy mezi dětmi a dospívajícími nebo třeba kde můžeme hledat odpovědi na naše další otázky. V tělocviku jsme si dali pořádně do těla. Část Vlčaček si připravila hodinu plnou gymnastiky a pohybu. Koncem týdne jsme byli sami sobě učiteli. Po nastudování příslušného materiálu, jsme látku zprostředkovávali dalším skupinám. Shrnuli jsme si život v době baroka, shlédli několik scének o tom, jak to dříve mohlo vypadat ve škole a zjistili, že Jan Amos Komenský sice upřednostňoval výchovu bez fyzických trestů, ale žádný pacifista to nebyl. Jeho"přemrštění metličkou" hovoří za vše. Nakonec jsme si užili i čtenářskou dílnu, díky které jsme objevili několik literárních kousků, které by stály za přečtení. V anglickém jazyce si Vlčáci zahráli domino a další hry v rámci procvičení slovesa have got, školních pomůcek a nábytku. Každý Vlčák vyplnil pracovní list při sledování videa o New York City. Na internetu vyhledávali informace o Thanksgiving, které následně zapsali do myšlenkové mapy a použili v krátkých scénkách.